Back to homepage

YEREL HABERLER

ABD’nin Las Vegas şehrindeki ‘Kalp Krizi’ isimli restoranda hamburger yiyen bir kişi, kalp krizi geçirdi.

ABD’nin Las Vegas şehrindeki ‘Kalp Krizi’ isimli restoranda hamburger yiyen bir kişi, kalp krizi geçirdi.

🕔14:19, 16.Feb 2012

Amerika’da fıkralara konu olacak bir olay yaşandı. İsmi verilemeyen bir kişi önceki gün ‘Kalp Krizi’ isimli restoranda büyük hamburger siparişi verdi. Hamburgerini yemeğe başladıktan bir süre sonra kalp kriz geçiren müşteri, çalışanlar tarafından fark edilir. Restorana çağrılan ambulansla hemen hastaneye

Read Full Article